Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 juli 2007

Twijfelweer



Ja? Nee? Misschien? Toch wel of toch niet?


To blon or not to blon. That's the question.

edit 11u10 Twijfelweer heeft Jehova's nog nooit afgeschrikt, ook vandaag niet. Jammer dat het naambordje bij de voordeur hen ook niet meteen om laat keren :-).

edit 13u25 Jammer maar helaas: het waait toch te hard voor een rustige vaart volgens de piloot. Eigenlijk wordt het pas goed ballonweer vanaaf om 22/23u want de verwachting is dat de wind nu gaat waaien met een snelheid van zo'n 25 knopen = 50 km/h. Dat zou voor een hyperactief mandje zorgen en daar heb ik nou ook weer geen zin an.
Uitstel is GEEN afstel!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

als ik hier de lucht bekijk dan moet een rondvluchtje erin zitten..en dus wens ik je een behouden (ballon)vaart!

ps: ook ik had j. visite gisteren.

Anoniem zei

He Neefie...

ook hier in het zuiden is het prachtig weer vandaag...eindelijk...beetje winderig maar dan gaat je ballon lekker snel..
Hoop dat je een prachtige vlucht hebt!

Je hebt het al vaker over je naambordje gehad...je maakt me helemaal nieuwsgierig zet het eens op de foto!?!

kus je nichtje

Davy zei

Sjaak en Davy Gaasbeek - van Waterschoot staat erop, Chantal :-)

xxx

Anoniem zei

jammer dat de vlucht niet doorging,al een nieuwe datum geprikt?

Davy zei

Nu gaan we voor 19 juli, Kaatje :-) Twee maanden voor mijn verjaardag.

Anoniem zei

WAT ZONDE DAT JE NIET IN BELGIË WOONT, HIER ZAT DE LUCHT VOL MET "BLONNEN"!
MAAR VOLGENDE KEER BETER.
EN WAT JE NAAMBORDJE BETREFT: HET LIJKT WEL OF JE IETS HEBT MET DE NAAM GAASBEEK (LOL)! MOOIE NAAM TROUWENS HOOR SJAAK.
GROETJES, HAN EN JOHN

j zei

Een ballon, een ballon, een ballonnetje... een ballonnetje dat danst in de wind...

Werd dus een BAAL-lon! O.k. Next time, next change.

Jammer, maar het zij zo.

Wellicht moest je nog even met je pootjes op de grond blijven :-)

Kus van Sus