Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 juli 2007

Fur


"Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus"

Deze film heb ik vanmiddag gezien in de sneak preview (gaat volgende week donderdag in Nederland in première). Nicole Kidman speelt de titelrol.

Ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou precies van vond/vind :-). Sjaak zou zeggen: 'het is een Peefie film' d.w.z. het is een beetje een rare ;-).

N.B. GEEN bont dragen hee!
Fur is worn by beautiful animals and ugly people.

Diane Arbus

3 opmerkingen:

Anoniem zei

'het is een Peefie film' d.w.z. het is een beetje een rare ;-).
Is nu de film een beetje een rare of Peef????
Wij hebben trouwens ook net een blog aangemaakt: http://kunstschilders.blogspot.com/ Kritiek (natuurlijk wel opbouwend haha) is welkom.
Liefs Han en John

Davy zei

De film en ik zijn allebei ...euuuuuh APART! ;-)

Anoniem zei

Deze film wil ik ook nog zien, ben benieuwd wat ik er van zal vinden!

X

Tis wel megatriest vakantieweer, we gaan vanmiddag maar naar een sub-tropisch zwemparadijs.......
Zit weinig anders op.