Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 juli 2007

Over de eindstreep

Hier een picje van de blon toen we al waren geland. Ik ben best wel een beetje trots op mezelf dat ik het aangedurfd heb :-). Maar ik ben echt APEtrots op die APEkop van een broer van mij, omdat hij voor het eerst in zijn leven de Nijmeegse Vierdaagse heeft uitgelopen! KLASSE, Ludwig! Jij verdient pas écht een certificaat :-). Of een medaille:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Knap hoor de vierdaagse uitlopen en dan jij een ballonvaart. Jij en je familie durven wel hoor;).....

Liefs Nicolien

j zei

HOERA HOERA HOERA VOOR OU BOET!

Jee, alle bewondering hoor voor Ludwig. Ook trots op hem.

En op de ballonvaarder. Net zo.

Fijn weekend.

Kus van Sus

Anoniem zei

Dank je broer voor de morele steun, toen ik nog 100Km moest lopen met een rechtervoet waarvan de pezen waren ontstoken... man wat heb ik afgezien... Het was een goede les om mijn grenzen (pijn, doorzetting etc) te ontdekken! Mocht ik hem nog eens lopen dan ga ik echt niet meer zo diep, omdat ik nu niet meer hoef te bewijzen dat ik het kan!

P.s. de medaile die ik gekregen heb ziet er anders uit. ;-)