Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 juli 2007

Ledigheid

GRRRRR, net twee spellekes Spades verloren en ik zit nu met een erg onbevredigd gevoel ;-). Het eerste spel had ik te maken met een köt Italiaan en de tweede keer verloren door een stomme zet van mijn kaartpartner (ik geef het ook toe als ík een domme vaut maak hoor :-)). Ik moet dat spel (voorlopig) maar niet meer spelen, want ik erger me vaak groen en geel. Is dat het waard? Nee, niet echt. Dus spelende vrouw, wat heb je nu geleerd? Ik heb geleerd dat ik het licht ontvlambare temperament van mijn vader heb. En dat ik kennelijk niet zó'n Gristelijke attitude heb als Jan Zijlstra zou willen.
Ik heb 'gewoon' teveel niets-doe-tijd en donderdag ochtend heb ik een gesprek met mensen van het plaatselijke gasthuis om me nuttig te maken door middel van vrijwilligerswerk.

Geen opmerkingen: