Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 juli 2007

Kaartje


Ja, vrijdag had ik geen fijne dag. Bovendien miste ik mijn ouders. We zagen elkaar niet vaak, maar zonder die twee was ik er niet geweest. Laatst vond ik nog wat ansichtkaarten met in het handschrift van pa onder andere de tekst: 'een goede gezondheid en we denken aan je'. Ik stuur deze foto van Woody retour met opschrift: 'ik denk ook aan jullie!' (sterker nog, 'k heb jullie as in huis :-))
Ik heb ooit eens een kaartje aan de moeder van mijn ma richting Hemel gestuurd toen ze gestorven was. Ja, gepost en al :-))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hopelijk niet te veel van dit soort dagen met die hoofdpijn..
*virtuele knuffel*

Anoniem zei

Hoi Davy,

Doe het op jouw manier,het verwerken,beleven van herinneringen,dat is iets eigens.
Bewondering voor dat je het kunt uiten,mooi!

Vette knuf,Karin