Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 juli 2007

Dit is geen appel



Het is inderdaad geen appel, maar een representatie/interpretatie van zo'n vrucht. Het is ook geen Appel maar een werk van René Magritte, een van mijn favoriete schilders.
Ik wil zelf ook weer eens gaan kladde(re)n want de klad zit daarin ;-).

klad·den1 (de ~ (mv.))
klad·den2 (onov.ww.)
1 knoeien => prutsen
klad·den3 (ov.ww., ook abs.)
1 slordig neerschrijven of schilderen => kalken, kladderen
klad·de·raar (de ~ (m.), ~s)
1 knoeier
klad·de·ren (onov.ww.)
1 kladden, slordig neerschrijven of schilderen
N.B.: Hoe kladder ik dit blog vol wanneer je het idee hebt alles wel te hebben gezegd?

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Een kloddertje rose verf hierrrrrrr en een kloddertje rose verf daarrrrrrrrrrr en je blog is weer volgekladderd. Wordt vast heel leuk. Liefs

Anoniem zei

de tijd van het jaar zeker..hier alweer even geleden dat ik nog aan het pingelen was..

Anoniem zei

Kladderen, de klad erin, gekladder, kladblok, klad-blog...

Kladder maar een end weg zou ik zeggen!

Kus van Sus

Anoniem zei

Komkommertijd..........
groetjes van een eenzaam
schoon zussie ;-)