Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 juli 2007

Sensatie

En opeens is er spanning en sensatie in Wijk bij Duurstede.

Vanochtend hoorde ik al sirenes van de brandweer en wat blijkt:
"Bij een recyclingbedrijf in Wijk bij Duurstede heeft dinsdagochtend een grote brand gewoed, meldt de gemeente. Bewoners van Wijk bij Duurstede wordt geadviseerd deuren en ramen gesloten te houden. De brand bij het bedrijf Jacomij Metalen ontstond in een stapel oude computers en printers. Vijf woningen in de buurt van het bedrijf zijn ontruimd. Om 07.45 uur werd het sein brand meester gegeven. De gemeente verwacht dat het nablussen nog tot het einde van de ochtend duurt."

Ach, die arme computers toch :-). KLIK

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En,al ramptoeristje gespeeld? ;-)

Karin

Davy zei

Nee, zo ben ik niet :-)

Anoniem zei

Brand in de Oekranine, in Roermond, in Wijk bij Duustede....
Warm weer

Oef, warme happenings.

Kus van Sus