Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 juli 2007

Lazy Monday



PURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR






Porsje wil nog even dit kwijt: 'Meow mauw huh humpf miaauw mau'
Wat zoiets betekent als 'ik lag lekker tussen jullie in Chantal-mensen en kom nog maar vaak terug om met me te kroelen!'

N.B. Porsje staat niet op de foto collage, die poezedame heet Drizzit en de foto is helemaal zelf gejat door baasje Peefie. MAUW!

1 opmerking:

Anoniem zei

ach porsje toch,tuurlijk komen we je nog eens kroelen(spreek even namens m'n naamgenootje)..zo'n liefs kattendametje.

ps: doe je de baasjes de groeten?