Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 juli 2007

Brink

Jos is erg ziek. Nu ben ik geen fan of tegenstander van de beste man, maar wat ik erg schrijnend vind is dat eerst partner Frank een tik van K kreeg en nu lijkt K Jos zelf te gaan vellen.

Stukje uit een interview met Frank Sanders uit 2006:
"Roxane Catz: Hoe ging Jos met jouw ziekte om?

Frank: Voor hem was het toch het moeilijkst. Alhoewel hij altijd heel zorgzaam is, kon hij toen weinig voor me doen. Hij zat in een heel eigen proces en moest in die tijd ook hard werken aan een televisieprogramma waarmee hij niet zomaar kon stoppen. Gelukkig maar, want daardoor kon hij ook afstand nemen. Alleen ’s nachts als hij thuiskwam zagen we elkaar en spoelde hij mijn infuus door. Een klus die ik niet alleen kon klaren.
Gedurende deze periode hadden we allebei meer aan onze vrienden dan aan elkaar. Zo was dat nu eenmaal. Voor partners is en blijft zo’n situatie toch het meest bedreigend.”


Heel veel sterkte mannen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij ook

k#t

Hij kon er met oa Wedden dat....zo'n lekker zootje van maken,legendarisch is ook die uitzending speciaal voor Juliana,niks protocol!
En tevens was hij voorganger bij een kerk,een man met vele "talenten".

Anoniem zei

Wat erg zeg, ik mocht die man best wel, al was het maar omdat hij gewoon helemaal zijn eigenzinnige bekakte IK was...

Heftig hoor... :-(

xXx
CC

Anoniem zei

triest...laatst nog een interview met hem op de belg gezien,over het boekje over rouw dat ie geschreven heeft.
mooi mens..

Anoniem zei

Hé wat een naar bericht. Ik mag Jos wel, ik wens overigens geen mens kanker toe. Had hem nog vele jaren in goede gezondheid gegund om zijn artistieke en overige eieren kwijt te kunnen.

Taco