Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 juli 2007

24 juli

Vandaag is de 205e dag van het jaar volgens de Gregoriaanse kalender.
Iedereen kent 14 juli als bijzondere dag (in elk geval de Fransozen), maar wat heeft 24 juli te brengen? Google en Wiki mee :-) Kijk op Wikipedia meteen even bij je geboortedag, als je dat al niet ooit gedaan hebt tenminste.
edit 15u20
19 juli was spannender dan vandaag in elk geval :-). Bijzonderderder.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

2004 - Vanaf 17 mei mogen in de Amerikaanse deelstaat Massachusetts mensen van hetzelfde geslacht met elkaar in het huwelijk treden.

Kijk.dat is nog eens een hysterisch,pardon ;-) historisch feit! Enne Maxima is de 17e ook jarig,leuk al die vlaggen op mijn verjaardag,ik maak de mensen weleens wijs dat ze voor mij vlaggen.....haha! xje Karin

Davy zei

Nog bedankt voor de leuke blonkaart, Karin!

XxX