Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 juli 2007

Ik lach om niet te huilen


Gisteravond was bij de NPS in "Het Uur van de Wolf" een docu over Max Tailleur. Het gaat natuurlijk over Joodse humor: lachen om maar niet te hoeven huilen... (herkenbaar?) Een portret over een man zonder familie, een clown en weldoener die leed onder reuma.

'Zijn uw wangen soms bleek
Is uw maag soms van streek
Zegt uw borstkas soms piep
Hebt u last van wat griep
LACH EROM! Lach erom. LACH EROM!'

Komt een man bij de dokter en zegt, "Dokter, ik voel me klote!!" Waarop de dokter antwoordt, "Haal dan je handen uit je zakken".

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

En, heb jij je handen ook in je zakken?

Anoniem zei

Ha haha!!!
xXx
CC

Davy zei

Ik voel me gelukkig niet klote, Han en John :-)