Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 juli 2007

Up up and away

Het is dan toch gebeurd: we zijn met een groepje van zes met een ballon de lucht ingegaan en nog heelhuids op vaste bodem wedergekeerd ook. Ik ga nu voortaan als ik een ballon zie kijken of het de Keurkozijn blon is :-).

Fred, onze piloot, vertelde heel leuk over de geschiedenis van ballonvaren en ik mag mij nu volgens traditie gezien de route Baron van Amerongen tot Langbroek noemen :-). Zo ben ik gedoopt met champagne en het certificaat van de vaart is een leuk aandenken.

Van Amerongen tot Langbroek is bekend terrein en we hebben veel bekends gezien vanuit een ander standpunt. Overweldigend, wat een belevenis!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Super, het is toch nog snel doorgegaan!
Groetjes Anita

j zei

Deef in de wolken... het luchtruim kiezend...

Leuk voor je, weer een wens/ droom in vervulling.

Kus van Sus

Anoniem zei

Ada zegt; wat was het onwijs gaaf daarboven en wat een belevenis hé

wat is het volgende wat we gaan doen ????????????????????

Anoniem zei

Gaaf!

Nog lekker geslapen daarna?

Greetz,Karin xje

Davy zei

Ik heb heerlijk geslapen Karin, en niet eens gedroomd dat we neer gingen storten of zo :-).

Ada, doe eens een voorstel? Nu is het jouw beurt ;-)

Anoniem zei

heerlijk joh,de foto's waren ook leuk!

Anoniem zei

Wow Davy, wat een DURF!!!

xXx
CC