Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 juli 2007

Blon

Ik heb net de mensen gebeld van de ballonvaarten en ze zijn toch redelijk positief wat betreft komende zaterdag. Je kunt uiteraard nooit 100% uitsluitsel geven, maar we zullen de weergoden aanroepen en bidden voor goed blonweer 's avonds. Overdag maakt niet uit, dan vermaken we ons eventueel wel op de Langbroekse schapenmarkt.

Met een knipoog naar Escher:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk!
Hopen dat het inderdaad mooooooi weer wordt..... hebben wij het ook lekker :-)

X

Anoniem zei

ik duim voor mooi weer..op zo'n prachtige datum moet dat lukken natuurlijk!

Anoniem zei

Komen jullie nog over Duiven? lol.gaan we zwaaien!
Lijkt me fantastisch,die ballonvaart bedoel ik,ja het zwaaien ook hoor :)
Camera's mee uiteraard?

Greetz,Karin