Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 juli 2007

Bijna weekend

Laatste dag van de werkweek alweer. Morgen schapenmarkt in Langbroek waar we misschien heengaan en dan de ballonvaart die Davy morgenavond gaat doen. Ik vind het maar doodeng en al kreeg ik een miljoen Euro, dan ging ik nog niet mee! Ik blijf wel lekker op de grond en denk wel aan 'em en met beetje geluk komt de ballon over Wijk en kunnen we naar elkaar zwaaien.

Gisteren een profiel gemaakt voor Porsje op http://www.dierz.nl/dierz/profile/Porsje/Porsje/, met wat foto's van haar en de mannen en ook een eerste blogberichtje.

Davy gaat strakkies naar Tiel, naar Hennie, die haar been heeft gebroken en graag de rolstoel voor een poosje wil lenen zodat ze wat flexibeler is. Hopelijk is het van korte duur en rent ze binnenkort weer door Flipjes town.

Hopelijk wordt het snel wat beter weer en gaat het zomeren. Merk aan mezelf en ook wel aan veel andere mensen dat het nodig is om de zon goed te zien, te kunnen luieren in de buitenlucht en lekker wat vakantie hebben.

Denk dat ik het hier maar bij laat, voor deze keer. Zielig nieuws is er gelukkig niet te melden vanuit het Wijkse. Het gaat gewoon lekker met Davy, met mij, met Porsje en met ons. Zoals zo vaak, geen nieuws, goed nieuws!

Geen opmerkingen: