Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 juli 2007

Salt & Pepper

Tijdens ons boottripje kregen Sjaak en ik een aantal peper- en zoutstellen cadeau. Eentje is wit met opdruk S + P. Dat past bij ons:

S = Saapie, P = Peefie
Saap houdt van meer zout in/op z'n eten dan ik. Peef heeft soms een gepeperd dure smaak ;-) Saap had ooit een rood Salty Dog jack, lol, en heeft het hoogste SALaris. En wie herinnert zich Sergeant Pepper Anderson?



Laat je trouwens door niemand afzouten! Anders peper ik je dat wel in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi,dan vraag ik me af wat ze met mij willen,ik ben af en toe erg flauw,maar heb ook een blauwe salty dog t shirt......voer voor de spiegologen? Als die maar géén gepeperde rekening sturen! ;-)

Veel geluk met jullie S en p stelletjes! x,Karin

Anoniem zei

Hi kanjer,
Ik zal je eventjes moeten gaan missen. Komende drie maanden gaan wij reizen. Ik wil je heel veel sterkte maar bovenal plezier wensen!!! GENIET EN LEEF!!!
Dank je wel voor al jouw lieve berichtjes en de updates op je log. Ik heb ervan genoten!