Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 mei 2007

Bingo

Ik waag af en toe graag een gokje. Ben zelfs ooit eens met buuv naar de bingo geweest in Utreg, lol. Je hebt misschien Lucille Werner (a.k.a. Ducky) en/of Ivo Niehe voorbij zien komen op tv om aandacht te vragen voor wéér een goed doel. In dit geval gaat het om geld voor het VUmc Cancer Center, en gisteren heb ik een lot geactiveerd. Kankerbestrijding als goed doel, daar heb ik nu logischerwijze een zwak voor en ook al mag het KWF maandelijks wat van mijn rekening afschrijven, op deze manier heb je ook nog eens kans op een prijs(je).

"Allemaal goed, dan roep je... BINGO!!!'' ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Cool!!!
Ik had al loten en ben dus uitgenodigd voor de grootste bingo ooit in Ahoy (via de gelijknamige loterij). Enige nadeel is dat Jan Smit en consorten (tja ambassadeur van...) ook optreden. Gelukkig is zuslief hier helemaal wild van. Dus zij Jan Smit en ik de BINGOOOOOOO, heb nog wat geld nodig voor een wereldreis... duim je mee?

Davy zei

Duimen is 1 ding, maar ik heb geleerd om te OEMMMMMMMEN ;-) Jan Smit, kun je die niet meenemen op wereldreis en ergens ver weg achterlaten? :-)
SUCCES!!!

Anoniem zei

Helaas komt Jantje in Juli bij ons in 't dorp optreden,maar 150 meter van mijn huis,buiten nog wel,dus of ik zorg dat ik 125 km verderop zit ;-) of ik houd ramen en deuren gesloten...........

Davy,als jij wint gaan we dan op wereldreis? Zonder Jantje? lol

Greetz,Karin

Anoniem zei

M'n mams speelt ook mee en we hebben kaarten aangevraagd voor De-Grootste-Bingo-Ooit in de Ahoy op 1 juli... wie weet zitten we daar straks ook megahard "BINGEEEEUWW" te blehren!

xXx
CC

Davy zei

Nee Karin, ik wil niet op wereldreis. Maar misschien mag je mee met Iris? Jullie hebben in elk geval een hekel aan Jan Smit gemeen ;-)