Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 mei 2007

Weekend

Sjaak is vandaag met zijn moeder naar het kerkhof geweest: zijn vader zou vandaag 82 jaar geworden zijn. Ik ben ook nog even met Sjaak bij zijn pa gaan kijken en vanavond ga ik een lichtje brengen op een ander kerkhof waar Ans ligt en waar ik ooit kom te staan ;-)

Morgen wordt Anita 40 en hier in huis is het rustig. Even goed uitrusten voor we naar Berlijn gaan ;-). Woensdag naar follow-up van radiotherapie in het AZU maar nu even niet!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben benieuwd naar de uislag, en geniet nog ff van je rustige weekend Davy!

xXx
CC