Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 mei 2007

Follow up party

Zo, het was een kort gesprekje bij radiotherapie van het AZU en ik moet/mag over een half jaar terugkomen :-). Dat hoop ik dus ook te horen na de volgende scan: kom over drie maanden (of langer) maar terug. Volgens de radioloog is het stukje wit wat te zien is op de laatste scan geen restje tumor of littekenweefsel maar een bloedvat (hope so). We zien en horen 't volgende week dinsdag wel.

Vandaag vooral in de weer om wat te regelen voor 24 juni, het trouw-familiefeest. Het gaat heel leuk worden, reken maar van yes ;-). Beetje verlaat vieren dat Sjaak en ik nu officieel bij elkaar horen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat vind ik helemaal goed nieuws Davy, en nu nog even zeker weten dat je een 'wit' bloedvat hebt zitten daarbinnen... ;-)

xXx
CC

Anoniem zei

YIPPIE!!!
Zou Phil dan eindelijk met de Noorderzon verdwenen zijn?
Veel plezier bij de voorbereidingen van het feestje!
Grtz, Iris.

Anoniem zei

dat klinkt positief davy..een voorzichtig hoera is op z;n plaats denk ik?!

Davy zei

Heeeeeeeeeeeel voorzichtig Chantal K, als vrijende egeltjes ;-)