Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 mei 2007

Anticipation

Morgenochtend rond 9u10 lig ik weer in een van de MRI scanners van het UMC Utrecht. Rond 13u gesprekje met de neurologe. De tussenliggende tijd doden Sjaak en ik wel in Hoog Catharijne of zo. Ben toch wel al een beetje nerveus... terwijl het me aan de andere (stoere) kant koud laat wat ik te horen krijg. Het verdict zal hier morgen in de loop van de dag wel als bij toverslag verschijnen :-)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve lieve schat, heel veel sterkte morgen. Ik denk aan je en ik duim super hard.

Knuffel Nicolien

Anoniem zei

Hang in there Peefie, ik zal aan je denken morgen...

xXx
CC

Anoniem zei

Ook wij wachten vol spanning op de uitslag. Sterkte jullie allebei.
Liefs Han en John

Anoniem zei

Ik leef met jullie mee. Weet wat het is om deze spanning te hebben.
Toy toy toy

Onno

Anoniem zei

Beste jongens, ik wil graag eens via Email met jullie in contact komen als dat kan.
Onno
onnospiers@hotmail.com

Anoniem zei

Sterkte!
En verwen jullie zelf maar goed in de shoppingmall! Zijn vast plenty leuke dingetjes om het POSITIEVE nieuws morgenavond mee te vieren!
Ik duim mee!!!
Knuf, Iris.

Anoniem zei

Nou, broer (en schoonbroer) veel succes vandaag!!!

Anoniem zei

OEMMMMMMMMMMMMMMM Denk aan jullie!

X

Anoniem zei

we duimen hier mee..hopelijk mag er champagne mee naar huis..

Anoniem zei

Duim is weer hyperactief! ;-)

Kus,Karin

Anoniem zei

Nog iemand hier die meeduimt voor het allerbeste resultaat.

liefs, knuffel Taco