Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 mei 2007

Familiebezoek

Anita, Ludwig en Elmar kwamen vandaag gezellig met de trein en gaan nu richting Bergen op Zoom, tenminste, als alles goed gaat :-). We hebben de dag afgesloten met een heerlijk etentje bij Panos de Griek. Dankjewel luitjes, het was een leuke dag!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk zo'n dagje..hopelijk reden die treinen een beetje volgens planning..

Anoniem zei

Het was inderdaad erg gezellig en wat was het eten heerlijk bij Panos.
Van mijn flesje drank ga ik zondag nog eens lekker genieten ;-)

De treinen........ tja aangekomen op Utrecht Centraal bleek dat de trein van 21.03 helemaal niet zou rijden??? Jaaaaaaa zei de infomeneer, internet dat klopt niet altijd hoor,daar kun je niet op vertrouwen (nee dat gaat met de N.S. beter!!)Op de borden van het station stond hetzelfde als op internet......... Maar afijn 15 minuten later dan gepland konden we dan toch richting R'dam Centraal.
Voordeel hierbij was dat we nu in R'dam niet meer 15 min. moesten wachten.
Maar toen we de P+R wilden verlaten met ons kortingskaartje bleek dat die er ook geen zin in had vandaag...... ff de helpbutton gebruikt en als alles goed is kunnen we de korting via internet terug krijgen... nou dat gaan we dan vanavond maar eens ff proberen.

Groetjes!