Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 mei 2007

Aparte dag

Vanmorgen was ik helemaal in de war. Had een weekendgevoel, maar ook weer een werkdaggevoel. Onderweg naar kantoor was er zowat geen kip te bekennen, en toen ik de parkeerplaats op kwam rijden, stonden er alleen maar auto's van mijn afdeling en voor de rest zowat niemand. Echt een hele stille dag is het en dat is best wel een keer lekker. Zijn eigenlijk nog leuke dagen om te werken ook. Is de sfeer net iets anders dan op gewone werkdagen. Merk je ook bij de klanten die dan nog wel bellen. Zijn ook losser en zo.

Davy heeft een beddag vandaag. Is telkens eigenlijk na een chemo. De derde of vierde dag erna, is een dipdag. Gewoon proberen gezellig te maken voor jezelf, dan is de dag eerder voorbij, en morgen nieuwe kansen. Toch?

We zullen best blij zijn als het 29 mei is geweest. Weten we hoe de MRI is, en het enige wat we willen horen is "Het ziet er goed uit hoor". Behoorlijk spannend toch wel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Rust maar lekker uit Davy, des te sneller ben je waarschijnlijk weer over de chemokuur heen. :-) Ik duim met jullie mee voor de volgende MRI.

Dikke kus, Taco