Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 mei 2007

Bloed en drop

Daarnet bloed laten prikken en we wachten weer op een belletje van de neuro-oncoloog. Bij het Kruidvat een zak schepdrop gekocht, dus ik heb weer te snaaien. Niet eten tot je misselijk wordt, hoor Toos, da's nie goei, lol.Smiley courtesy of www.FreeSmileys.org

Is er drop met bloedsmaak? Wel zo lekker als je vampier bent ;-).

Wat is jouw favo drop? Of hou je er niet van?

edit 17:35 Het is tijd voor 5 dagen Temodal-drop want mijn bloed was/is in orde. HOI HOI HOI! ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind die zoute krakelingen echt om op te vreten. Koop ze zelden. Maar als ik ze eens koop dan jammie smul ik er van.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Geef mij maar zoete drop Davy,in welke vorm maakt me niet uit,rond,vierkant,hard of zacht,ik lust 't allemaal! Was effe leuk toen ik hoge bloeddruk had....mag je eigenlijk niet zoveel drop he.....
En bloeddrop,ehm nee dank je!
Knuf,Karin

Anoniem zei

hm... een heleboel soorten! Munten, zachtzout, zachtzoet, heksehyl, kokindjes, engels, tikkels enz.enz.... maar niet teveel want ik ben niet zo'n (soort) snoeperd, ik word er idd misselijk van dan! :-S

xXx
CC

Anoniem zei

Ben geen dropmens, alleen als ik keelpijn heb, zacht zoete.
Geef mij maar winegums, ben wel erg kieskeurig (alleen de rode!) en dan tot ik misselijk wordt......

Anoniem zei

He dave...nou geef mij maar kilo's drop! NO PROBLEMO!!! heerlijk...maakt niet uit wat...ik lust van drop alles...en eet me er dus helemaal misselijk aan las ik de kans krijg...ik ben zowiezo een grote snoeperd ben ook een snoepjes mens en chips....waar ik niet zo heel erg warm voor loop is CHOCOLADE....

kus Chantal

Anoniem zei

hier iemand van de zoute drop,liefst de dubbele variant..al ben ik reuze zuinig met zo'n puntzakje hoor.
die andere dropjes waar jij volgende week aan begint,daar bedank ik graag voor..hopelijk de laatste keer voor jou!

Anoniem zei

Misschien kun je temodal met een dropsmaak vragen. Dn wordt het kuren toch nog leuk.
Liefs Han en John

Anoniem zei

bijna alle drop is lekker. ik eet tot ik er misselijk van ben..
heb je niet een paar antie misselijk pillen voor mij Peefie

Toos