Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 mei 2007

Kast

Een vroegere buurjongen noemde ons altijd buurman & buurman. Zo erg als de twee stuntelende mannetjes van de kleipoppetjes serie zijn Sjaak en ik niet, maar kast Vendo van de Kwantum bleek iets te lastig voor deze twee nichten ;-). Sjaak blijft erbij dat een gedeeltje gespiegeld is en ik blijf erbij dat het een fabricagefout is. Allebei hebben we gelijk! :-)

Kortom: het linker kastgedeeltje is perfect, maar de rest klemt en zit schots en scheef, lol. Anyway, gelukkig is mijn man boodschappen gaan doen want daar heb ik écht de kracht niet meer voor :-). Ik vind het wel best zo, ik ben doodop en er kan kleding in de Vendo.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zal weer is niet :P:P:P
zou ik binnenkort is even kijken dan ofdat ik er iets aan kan doen?
Houden jullie het maar bij computers en zo :P:P:P
Zo worden jullie wel op de proef gesteld met jullie huwelijk hahaha.

Veel liefs Daantje

Anoniem zei

Gelukkig zijn jullie tenminste al UIT de kast! ;-)

Lieve groet, en xje terug.

Karin