Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 mei 2007

Huiselijke dag

Vannacht heeft mijn man lopen rommelen in huis en met een PC terwijl ik er niets van heb gemerkt. Als een prinsje heb ik liggen slapen. Voor hetzelfde geld hadden er boeven in huis gelopen :)

Door het nachtelijk gerommel van Davy, is het voor hem een luie dag geworden. Als een echte huisvrouw begon meneer te bewegen toen ik thuiskwam van m'n werk. Zoals hij zelf zei "Ben al een echte huisvrouw. Doe de hele dag niets en als m'n man thuiskomt, ga ik pas wat doen" :)

Nou, mijn zegen heb je hoor. Lekker doen waar je zin in hebt Peef!

Zaterdag gaan we hobby bobben. Morgen wordt onze nieuwe klerenkast gebracht en die zetten we dan in elkaar. Zal wel heel wat gemopper worden denk ik. Hoort erbij. Is bij zowat iedereen zo heb ik het vermoeden. Toch?

Heerlijk lang weekend in het vooruitzicht en daar heb ik best wel zin in. Jammer dat het weer er niet al te best uitziet, maar vermaak me toch wel. Vind het meer zielig voor mensen en vooral kinderen die buiten wat willen gaan doen.

In huize Cato heerst nu volledige rust. Davy ligt lekker op bed, dochterlief ligt in een rondje heerlijk te slapen en ik zit met m'n laptop op schoot en benen op tafel wat TV te kijken.

Morgen laatste dag van de werkweek en gaan we met z'n allen genieten van hopelijk een goed Pinksteren!

edit Peef 21u35







Ik ben dan wel een luie slons-huisvrouw, in de trant van Peggy Bundy
:-).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze huisvrouw zit even met bakje koffie uit te puffen achter de pc..man weg en dan juist actief bezig geweest..niet logisch geloof ik he!

Davy zei

HAP hap, ik wachtte al wie het eerst iets dergelijks zou schrijven ;-) Maar wat huisvrouw-zijn betreft aard ik naar mijn moeder, maar dan minder erg. Sorry ma ;-)

Anoniem zei

Haha Peg Bundy prima hoor! (Zolang Sjaak maar geen Ed-trekjes gaat vertonen, maar dat acht ik erg onwaarschijnlijk).

Anoniem zei

El = Al