Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 mei 2007

The Fountain

Indrukwekkende film, die Sjaak en ik gisteren hebben gezien.


'Drie parallele verhalen over liefde, dood, spiritualiteit en de breekbaarheid van onze aanwezigheid in deze wereld ontwikkelen zich over een tijdsspanne van duizend jaar.' *

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaaa... die wilden wij ook nog zien!!

xXx
CC

Anoniem zei

Ik vond hem niet geweldig, smaken verschillen :-)

Doei!

Davy zei

Gewoon gaan zien, Chantal
:-) En het spreekt meteen aan omdat Izzy een hersentumor heeft, Anita ;-)

Anoniem zei

Oh, wil die film nog graag zien! Lijkt me erg mooi.

Fijne dag Boetie en Skoonboet! :-)

Kus van Sus xx