Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 mei 2007

1 mei

Porsje heb ik vroeg afgezet bij de dierenkliniek en rond een uur of 15 kan ik bellen of mevrouw opgehaald kan worden. KOM OP MEISJE, JE KAN HET!!

1 mei is de Dag van de Arbeid en Wereld Astma Dag. Maar ook de dag dat de trouwpics online kwamen :-)

edit 19 u
Porsje is weer lekker thuis. De operatie is goed gegaan en de dierenarts heeft weefsel naar het lab gestuurd maar zei dat het heel waarschijnlijk een hormonale kwestie is en niets kwaadaardigs. Het valt me 100% mee hoe Pors nu is; wel wat leip van de narcose maar dat was te verwachten.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's! Heel leuk om te zien. Enne zal spannend zijn voor jullie vandaag ik duim voor jullie en voor porsje natuurlijk.

Heel veel liefs van Nicolien

Anoniem zei

Mooie zaal.mooie ehm leuke ambtenaar ;-),prachtige getuigen,leuke foto's.

Nu nog duimen voor Porsje,lieve groet,Karin

Anoniem zei

leuke foto's hoor!!
succes met het wachten vandaag...

Anoniem zei

Geweldig bruidspaar! Wel een wazige kus trouwens.....
Suk6 met Porsje.
LiefsHan en John

Anoniem zei

Okay voor Porsje blijven we duimen,gelukkig is de verwachting positief nog even afwachten op de uitslag.

greetz,Karin

Anoniem zei

Leuke foto's, vrolijk Boetie hoofd :-)

Die skat van een kat gelukkig ook weer in orde na de ingreep. Beterschap Porsje.

Kus van Sus

Davy zei

Willen jullie een duidelijkere foto waarop ik mijn schoonma zoen, Han en John? ;-) Kussie van Sjaak en mij staat op film :-)

Anoniem zei

Kun je nagaan hóe wazig de foto is! Of lijken Sjaak en zijn moeder zó veel op elkaar? Tis dan maar te hopen dat jij ze uit elkaar kunt houden (lol).
Groetjes, Han en John