Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 mei 2007

Bed room

Sjaak is naar zijn moeder en ik ben in de slaapkamer in de weer. Even uitrusten hoor. Alles wat hier nog staat van computerzooi wil ik in de computerkamer hebben of op zolder. Binnenkort komt een hang/leg-kast en daar moet ik plaats voor maken. Is hard nodig ook die kast, want twee mensen hebben samen best veel kleding ;-). En meteen een goede gelegenheid om wat dingen weg te gooien. En zo wordt langzaam maar zeker MIJN slaapkamer ONZE slaapkamer, en MIJN huis ONS huis :-).

O JA, hartelijk gefeliciteerd Anita!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo te zien is jullie slaapkamer opeens ook 2x zo groot geworden nu jullie met z'n 2en zijn! Heeft Sjaak zó veel ruimte nodig? LOL
We zijn al heel hard aan 't duimen voor de uitslag van de scan. SERIEUS
Liefs Han en John

Anoniem zei

Ben benieuwd dat opruimen,wij vrouwen kunnen dat nl niet,halen een kast leeg ofzo en uiteindelijk is die kast voller dan ooit weer ingeruimd......rara?

Groetjes,liefs,Karin

Anoniem zei

Aanloop tot woensdag en verder: ruimte maken, leef-ruimte!

Groet uit fris Jo' burg
van Sus

Anoniem zei

rommelse..ook hier wordt geduimt voor woensdag..

Davy zei

Woensdag is niets speciaals hoor, alleen praatje met bestralings- arts. De (gevreesde) MRI-scan is dinsdag 29 mei en de uitslag ook :-)