Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 mei 2007

Berlin and Balloon


Ons tripje naar Berlijn is gisteren geboekt en betaald. In juni gaan we een midweek daarheen met de trein.

'Geachte heer van Waterschoot,

Wij hebben onderstaande reservering in goede orde ontvangen. Hierbij ontvangt u uw boekingsoverzicht. Uw reis is definitief geboekt onder boekingsnummer 48232 (akkoord).'


We hebben er zin an. Het is toch ook ons 'trouw tripje'. Kan ik mijn 5 jaar Duits van de middelbare school weer eens uit de kast halen :-). En nu heb ik iets om naar uit te kijken tijdens kuur nummer 6.

Gisteren ook tickets besteld voor een ballonvaart. Ja, ik ga met een groepje de lucht in; heb dat altijd al eens willen doen. Begin juli is het waarschijnlijk zover. SPANNEND!
'The best way of travel, however, if you aren't in any hurry at all, if you don't care where you are going, if you don't like to use your legs, if you don't want to be annoyed at all by any choice of directions, is in a balloon. In a balloon, you can decide only when to start, and usually when to stop. The rest is left entirely to nature.'
William Pene du Bois

editje 16u50
Trombocyten en de rest in orde dus ik begin als volgende week bloed ook nog goed is de 11e mei aan de zesde kuur.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey wat leuk allemaal. Heerlijk er lekker een midweekje tussen uit. En dat duits zal wel lukken hoor. Frans is je toen ook gelukt;)
En die ballonvaart? Mij zou je er niet in krijgen, maar als dat een wens van je is, idd gewoon doen. Lijkt me wel mooi om alles zo vanuit de lucht te zien.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Mij lijkt het me spannend zo'n tripje in de lucht,zou dat wel durven.
Ik heb helemaal geen Duits gehad dus dat kan nog wat worden als wij in Juli in Duitsland zijn.....

Lieve groet,Karin

Anoniem zei

Viel spass, ihr beide! :-)

Mr. Blue Sky :-)

Kus van Sus
xx

Anoniem zei

Leuk al die leuke dingen in 't vooruitzicht, een vriendin van ons is net terug uit Berlijn, helemaal enthousiast!!
Wij zijn er 2 jaar geleden 1 dag geweest, vond het erg mooi maar veeeeeel te kort zo'n dag.

Oja en ballonvaren GEWELDIG, echt supergaaf is dat, ook 1 keer gedaan en zeker voor herhaling vatbaar, die rust en het uitzicht zalig :-)

Groetjes!

Anoniem zei

heel vele leuks om naar uit te kijken dus..zowel berlijn als ballonvaart nog nooit gedaan..beide lijken me overigens wel heel leuk!

Anoniem zei

Proficiat met trombocyten en de rest. Toch fijn dat je weer zo'n blèèèhhhh-kuur kunt beginnen. Zet um op jochie en vermoordt die Phil! En daarna allemaal leuke dingen. Berlijn is prachtig en zo'n ballonvaart lijkt me helemaal te waauw (John niet). Gaat Sjaak ook mee in de ballon?
Liefs Han en John

Davy zei

Nee, Sjaak gaat niet mee in de blon omdat hij hoogtevrees heeft.