Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 mei 2007

Hemelvaart

Morgen is het Hemelvaart en komen Ludwig, Anita en Elmar gezellie hierheen. Ik heb afgelopen zaterdag de knal-verjaarsfuif van Anita gemist omdat ik aan de chemozooi zat en nu vieren we haar verjaardag hier ook.

Anita is een schat en ik ben blij dat mijn broer het geluk heeft gevonden na een zware periode. Broer en ik zijn nu allebei getrouwd. Sus even niet, maar wie weet komt dat weer :-).


Laten we vóór we ten Hemel varen proberen een paradijs op Aarde te creëren.

Let's ENJOY our short time here on Earth!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik doe m'n best, en jij hoop ik ook Davy!

xXx
CC

Anoniem zei

Ojee, kwordt er bijna verlegen van :-)

Maar het was wel een knalfuif, echt mega-super-leuk!!
Enne...... al het goede komt in drieen..... eerst de black & white party, dan afterparty in Wijk en zondag is dan eindelijk de dag dat ik 40 worden mag :-)

Natuurlijk maken we de tijd die we hier hebben zo paradijselijk mogelijk!! Das niet alleen voor daarboven!

See U2 tomorrow

Anoniem zei

Sus hoeft even niet! :-)

Dank je wel voor het delen van het geluksgevoel

Kus van Sus