Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 mei 2007

Opoe


Ik heb mijn Temodal-opoe weer op bezoek ;-) Elke maand zorgt ze voor een weekje ongemak. Ik heb me erop ingesteld dat dit voorlopig de laatste is. SO SHE'D BETTER LEAVE ME ALONE FOR A WHILE! Ga iemand anders lastigvallen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte lieverd met de (hoop ik) laatste chemo. Denk aan je.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Laten we hopen dat opoe weg mag blijven omdat je nu in de overgang (naar een gezond leven) komt!
We duimen voor je.
Liefs, Han en John

Anoniem zei

sterkte met opoe..hopelijk is madam voor het laatst op bezoek.

Anoniem zei

Vind ik ook!!!! OPZOUTENNN!!!

xXx
CC

Anoniem zei

Liever niet dat jouw opoe iemand anders gaat lastig vallen Davy,laten we haar maar een enkeltje timboektoe geven..........
Liefs,Karin