Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 mei 2007

Luiwammes

Vanochtend heb ik The Grudge 2 gezien, sudokuutje opgelost en ging toen nog 'ff' terug naar bed. En ik werd om 15u wakker, lol. Nou ja, dan heb je het nodig lijkt mij. Gisteren flink huisgehouden in vooral de slaapkamer, en na gedane arbeid is het goed rusten. Ik ga me niet schuldig voelen of iets dergelijks. MMMmmm, lekker bedje heb ik toch.
ZZZZZzzzzz :-).

edit 17u25
In het NCRV programma Schepper en co. zag ik een aantal voorstukjes van dit EO programma dat morgen op de buis komt. Het lijkt me meer dan de moeite waard en krijgt dan ook het predicaat KIJKTIP.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo lang je nog steeds geen mensen kunt vinden die met je willen ruilen, moet je je inderdaad vooral voor geen MILIMETER schuldig voelen... lekker uitrusten hoor!

xXx
CC