Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 mei 2007

Spades en zo

Ik doe regelmatig dit kaartspelletje via MSN Gaming Zone. Je speelt het 2 tegen 2, en het leuke is dat je met en tegen mensen van over de hele wereld kunt spelen. Zo heb ik ook stiefmoetante Toos leren kennen, jaren gelee :-). Net heb ik een spelletje nét verloren maar dat kwam mede doordat ik me zat op te winden over het kinderachtige gedrag van mijn anonieme en heel waarschijnlijk Amerikaanse kaartpartner.

Ook heb ik daarnet een kappersafspraak gemaakt omdat mijn haardos weer dermate (aan)gegroeid is, dat het tijd is voor een poging tot in model knippen. Majo knipt aan huis en ik vind dat wel zo prettig. Het is ook een hele aardige vrouw. In tegenstelling tot wijlen mijn moeder ga ik niet graag naar een kapsalon. Ma wilde vroeger zelf kapster worden maar dat mocht niet van haar ouders. Zou ze nu daarboven engeltjes knippen? ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Afgelopen dagen "onderuit"gespeeld met Nicolien,ik ben niet zo'n spelletjes type,weet je waarom? Ik verlies te vaak! Lol!

Groetjes,Karin

Anoniem zei

Tijd voor een nieuwe frisse look Davy :-)!

xXx
CC