Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 juni 2007

Unruhe

En toen was het alweer juni en bijna een jaar verder sinds de boodschap 'je hebt een hersentumor'. Vandaag ben ik onrustig. De oxazepam zit al in mijn mik ;-). Als ik zo onrustig ben, ben ik ook niet te genieten voor anderen. Super lichtgeraakt ben ik dan met hele lange tenen. Morgen eens over hebben in Maarn in de gespreksgroep voor getroffenen. Sjaak kan zijn ei tegelijkertijd kwijt in de groep voor direct betrokkenen. Viva vereniging Cerebraal. Morgenochtend volgende lezing:

Omgaan met veranderde cognitieve functies
van de getroffene.
door Hans van Dam,
docent neuropsychologie

1 opmerking:

Anoniem zei

klinkt interessant/helaas herkenbaar.Ik wens sjaak dan ook succes met jouw lange tenen;-)..en jouw natuurlijk ook met de innerlijke knoop..