Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 juni 2007

Bijna juli

Was ik gisteren een lui varken, vandaag stond ik al vroeg in de Lidl mijn kar te laden. We moesten spullen hebben omdat veel vriesspul weggegooid is en ook wat koeldingen. En natuurlijk sapjes kopen voor de blogmeiden ;-). Ik mag meiden schrijven want de ene Chantal is ietsje ouder en de andere wat jonger dan ik ben. Morgen komt niets van boodschappen doen terecht want ik moet al vroeg mijn otootje naar Nieuwegein brengen voor inbouw van het Hollandia 300 DeLuxe Medium Rollo zonnedak. 's Middags kan ik 'm dan weer oppikken. Misschien ga ik tussendoor wel even naar de Winkelhel van Nederland.

Ik werd zowaar nog gefeliciteerd in de Lidl met mijn/ons trouwen! Een schoonzus van Sjaaks oudste broer Wim had op de hond gepast zondag, dus ze wist er alles van .

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke foto hieronder !
en meiden mag hoor,anders voel ik me zo oud;-)

Anoniem zei

Hoi Davy,
Je ziet er goed uit.
En dat na een jaar lang kuren !

(of heb je stiekem een oude geplaatst ? )
Groetjes Truus.

Davy zei

Hoi Truus, dankjewel voor het compliment! De foto is nog van Berlijn, genomen vlakbij Checkpoint Charlie en het Mauermuseum.

Anoniem zei

Veel plezier dan met de meiden he ;-)
Enne,je ziet er goed uit met zo'n fleurig shirt! Vast ook wel zonder,maar ik neem aan dat je daar geen foto's van gaat plaatsen,haha, :)

Xje,Karin