Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 juni 2007

Rust in huis

Sjaak slaapt lekker nog. Hij is gisteravond voetbal gaan kijken bij vrienden in Doorn en ik heb me prima vermaakt met Jan Jaap van der Wal. Nee, die was hier niet thuis maar op TV met zijn theaterprogramma BSUR (Be aS yoU aRe).

Vanmiddag gaat de trouwkleding weer aan, want op 24 april jl. ,de dag zelf, hebben we het rustig aan gedaan. Nu kan de rest van de familie ons bewonderen in trouwglorie en het alsnog vieren dat Sjaak en ik tot de dood ons scheidt officieel bij elkaar horen.

We moeten maar tweemaandelijks iets gaan doen want: 24-4 trouwen, vandaag 24-6 feestje en 24-8 is Sjaak jarig. 24-10 euh..iemand een idee?

edit 21u35 We zijn gaan varen met partyboot Cunera. Het was errug gezellig en ik denk en hoop dat iedereen lekker gegeten heeft. Tot ziens allemaal en bedankt voor de peper- en zoutstellen ;-).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Effe rekenen,daar heb ik hoop ik minder moeite mee dan die pabo studenten.... 5,6,7,8,9,10
Héé,zijn jullie een half jaar getrouwd! Komt dat even mooi uit!

Fijne dag! Xje

Anoniem zei

jullie half jarig huwelijk,da's een feestje waard!

Anoniem zei

leuk letterlijk in het huwelijksbootje gestapt,wij deden het zelfde dik 12 jaar terug..het heeft wel iets feesten/eten op een boot.