Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 juni 2007

Heur haar

Majo is weg en dit is de actuele stand van haarzaken. Ze zei dat het wel dunner is aan de kant waar de tumor zat (vooral door bestraling en niet zozeer de chemo), maar heeft goede hoop dat het bij zal trekken :-).


Ik ben hoe dan ook blij met wat ik nog heb, als ik terug denk aan mijn kale koppie... Wordt er ook niet meer zo naar me gestaard.

HAIR PEACE! BED PEACE ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach juungske,
ge het toch wel un mooi kupke, ook zonder haar.
Liefs, Han en John

Anoniem zei

zit weer netjes hoor,helemaal klaar voor de vakantiekiekjes;-)

Anoniem zei

Je bent en blijft een lekker ding hoor Davy, met of zonder (overal) haar!
Bovendien, ik heb zelf een lekker 'kaal' ding, maar naar hem staren ze alleen maar vanwege dat maffe smoelwerk, haha!

xXx
CC