Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 juni 2007

Zenuwachtig voor morgen

We zijn vroeg klaar voor ons doen op de zaterdag. Boodschappen zijn binnen en we hebben in de uitverkoop nog wat kleren gekocht voor weinig geld. Da's het voordeel om met een Zeeuw getrouwd te zijn, 't moet wel goedkoop zijn hoor :)

Peggy is nu de Senseo aan het ontkalken zodat 'ie weer goed doorloopt en lekkere koffie blijft geven. Onze dochter ligt heerlijk in haar iglo te slapen. Kortom, het is net een echt huishouden hier!

Nog sterker, dat is het ook. We zijn net 'normale' mensen. Weet dat er mensen zijn die ons raar vinden, maar we maken het wel zo saampies. We gaan ons eigen gangetje, hebben het leuk en genieten er van.

Voor morgen zijn we toch wel zenuwachtig. We vieren dan ons trouwen, met broers, zussen, moeder, kinderen, schoonzussen en zwagers. Het is goed geregeld allemaal, maar toch denk je "Zou dat wel goed gaan? Als dit maar lukt. Zouden ze het wel leuk vinden?", en dat soort dingen. We zien wel. Als iedereen een vrolijk humeur meeneemt, dan moet het lukken.

Vanavond lekker voetbal kijken, de EK finale voor landen onder de 21 jaar. Nederland moet tegen Servie en ik hoop dat ze winnen. Vind het vooral leuk voor Foppe de Haan. Mooie vent. Geen gedoe, liefst zo simpel mogelijk alles en vooral laten zien dat je mens bent en het mooie juist ook te halen is uit dat simpele, waar veel mensen tegenwoordig geen genoegen meer mee nemen, of het juist stom vinden!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Davy en Sjaak,

Een hele fijne dag, morgen.
Geniet er van met z'n allen!

Ricky

Anoniem zei

heel veel plezier morgen!

Anoniem zei

He jongens,jullie zijn gewoon bijzonder hoor!
En voor morgen een hartstikke fijne ongewone dag gewenst! ;-)
Oranje staat met 3-1 voor als ik dit tik dus wie weet ..........

Greetz,Karin xx

Anoniem zei

Yep,ze hebben gewonnen!

Komt allemaal goed morgen, See U

X

Schoon Zussie

Anoniem zei

Jullie zijn gewoon toppers net als jong Oranje! Dus ga er tegen aan morgen. Heeeeeeeeeel fijne dag. Liefs, Han en John

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak,
Een hele prettige dag morgen met degene die jullie lief zijn.
Leuk hé, dat Jong Oranje gewonnen heeft.We hebben er met veel plezier na gekeken.
(Ik heb wat spanning in mijn lijf over de uitslag van de MRI, 2 juli hoor ik die)
Groetjes van Truus (cerebraal)

Anoniem zei

Foutje,ik bedoelde naar gekeken,
Truus