Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 juni 2007

Back again

Sjaak is weer naar zijn werk en dat zal best wennen zijn na een week vrij in Berlijn. We hebben het erg naar de zin gehad daar: leuk hotel, mooi weer, lekker eten. Ongelooflijk veel gelopen en gezien eigenlijk en veel gereisd met bus, S-Bahn (sneltram) en U-Bahn (metro).


Elke dag van deze week zal ik wat foto's plaatsen:


Brandenburger Tor en Reichstag.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er prachtig uit, gaan we zeker ook nog eens naar toe!!

Op naar de volgende foto´s!!

xXx
CC

Anoniem zei

Welkom thuis!!!!
Goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Berlijn heeft voor mij altijd een mooi bijsmaakje. Ik ben aanwezig geweest op het concert van The Wall in 1989. Ben benieuwd naar de rest van jullie foto's en verhalen! En als het smaakt naar meer....gewoon nog een keer dunnetjes overdoen!
Grtz, Iris.

Anoniem zei

welkom thuis! fijn te horen dat het een geslaagde reis was..mooie foto;s ook!

Anoniem zei

Ziet er goed uit hoor. Enne rust maar lekker uit.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

lekker zo een paar dagen weg.
en zeker na het goede bericht zullen jullie des te meer genoten hebben
het is verdiend!

Anoniem zei

Fijn dat jullie hebben genoten. En de foto's geven prachtig weer weer. Nu maar genieten van het Nederlandse weer. ;)

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Schöne Bilder! Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Liefs, Berlijnofiel Taco