Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 juni 2007

Weer online

En we zijn weer online: Casema zit de laatste tijd enorm vaak te kötten.

De koelkast is geleverd en ziet er goed uit. In het boekje staat dat de stekker er na 2 uur in mag, maar de vervoerders zeiden pas na 12 uur. Dus we wachten wel, het is tenslotte geen ijzeren long ;-). Vandaag nog maar ff een makkelijke hap.

Gisteren heb ik mijn schoonmoe nog even gebeld om te checken of ze het leuk heeft gehad zondag op de boot. Ja, dat heeft ze, en het was lang genoeg voor haar lijf en leden (oftewel, ze was het wel aardig zat op het laatst). Wij vonden het ook leuk en in juli staat alweer een BBQ op de planning in Oudewater, waar Sjaaks jongste broer Ad woont met zijn gezin.

Maar eerst komende zaterdag een bloggersmeeting met Chantal C. en K. BLOGGERS UNITE!

Terwijl ik lig te bloggen, luister en kijk ik naar Depeche Mode, Live in Milan. Gisteren de DVD gekocht.
"If God has a master plan
That only He understands
I hope it's Your eyes He's seeing through..."

Geen opmerkingen: