Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 juni 2007

Blogger mini meeting


Ik heb vooral meetings en mini-meetings gehad met andere filmfans/-freaks. Ook wel Nokiagame meetings. Vandaag met mede bloggers. Niet iedereen laat een kijk toe in zijn of haar leven en wil lief en leed publiceren. De Chantis en ikke wél. Dat heeft niets te maken met Big Brother-hebberigheid en media-geilheid maar met jezelf uiten en dingen van je afschrijven. Ik vind het nog steeds een stoere moderne en interactieve vorm van het traditionele dagboek. Bloggers are cool :-).
edit 23u45 Bedankt meiden, het was gezellig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wou juist hetzelfde zeggen! Bedankt voor een gezellig samen zijn ..doen we zeker nog eens over!

Anoniem zei

Hélemaal mee eens en nog enorm bedankt voor alle verwennerijen en het lekkere etentje!!!

xXx
CC