Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 juni 2007

Oops

En toen begaf de koel-vries combi het. RIP Zanussi.
Zanussi ontdooide niet goed meer en ik wilde 'm een beetje op weg helpen, maar dat was dus iets teveel van het goede en de stekker is er nu uit. Zanussi, je hebt je best gedaan maar jij kon er niet aan doen dat je baasje soms een beetje dommmmm en vooral lomp is. Je was een goede koel-vries combi (denk ik, kan niet goed vergelijken). Je opvolger Whirlpool wordt dinsdag gebracht. Rust nu maar uit, je hebt je strijd gestreden, maar de waarheid gebiedt me te schrijven dat je vaak een ijskonijn was.

DAG ZANU!

1 opmerking:

Anoniem zei

proest..ijskonijn..grinnik..