Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 juni 2007

Casema-haat

We betalen hier voor 6Mbit kabelinternet-snelheid. Maar we komen de laatste dagen niet veel hoger dan 1Mbit. KILL CASEMA!!! Van mijn man moet ik me niet zo druk maken maar zo ben ik. NOT PLEASED NOW!!!
Hoe ik eruit zie als ik pissed off ben? Dit is een fotootje van een andere keer pissed off zijn ;-) :

GRRRRRRRRRRRRRRR

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oe, dat ziet er gevaarlijk uit. ;)
Maar wat Casema betreft mag dat van mij wel.
Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Je man heeft groot gelijk hahahaha groetjes Daan

Anoniem zei

Oeps,als ik je zo tegen kom ga ik wel een straatje om!
Ziet er zeer gevaarlijk uit! :)

Kuz,

Anoniem zei

Woooooow.... if looks could kill?

Waar ik ook zo de schurft in heb, is als HUN product niet goed functioneert IK ze á 10 euriecent per minuut moet gaan bellen (en raad eens hoe lang dat minstens duurt?) om de boel weer in orde te krijgen!!!
Terwijl IK helemaal niets heb gemolesteerd!!!

Grrrrr.... ik háát die zogenaamde 'service'nummers... service voor hun portemonee ja.... BAH!

xXx
CC