Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 juni 2007

Mijmermaandag

"Sometimes it pays to stay in bed on Monday, rather than spending the rest of the week debugging Monday's code."
Dan Salomon

Net wat Roundup gesproeid tegen onkruid. Ik wil geen onkruid in mijn hoofd en ook niet op de oprit. De achtertuin moet nog steeds een keer flink onder handen genomen worden, maar Sjaak en ik hebben samen maar vier handjes. Anders vragen we Daantje wel:-). Energie moet gespaard worden voor Berlijn uiteraard.

Het is best warm buiten. Chantal K., het wordt weer bijna tijd voor een regendansje ;-). Chantal C. danst vast wel mee, want die is gek op dansen.

BAMUKLU! (woordverificatie ;-))

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hihi ben al aan het dansen..akelig warm weer.Maar de bui moet nog heel even wachten,m'n was hangt bij gebrek aan een werkende droger even buiten;-)

Anoniem zei

Maarre....... er zijn ook mensen die de zon heeeeeeeerlijk vinden, dus een regendansje, liever in de nacht ;-)
Ben ik trouwens ook gek op...... dansen in de nacht :-)lololol

XX

Kga vanaf nu ook ernergie opdoen, net als jullie voor Berlijn, maar dan voor Parijs, nog 4 nachtjes!

Anoniem zei

Hahahaha als jullie mij nodig hebben dan bellen jullie maar hoor :P:P:P

Groetjes Daan

Anoniem zei

Nix geen regendansje, precies... de was moet drogen en de kids willen buiten spelen! En inderdad Ela, vanavond om 23.00uur is regendansen toegestaan, als het morgenochtend maar weer droog is!!

Enneh... lang leve de SPF 60??

xXx
CC