Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 juni 2007

Klote

KLOTE is het wanneer je zoals iemand uit onze mailgroep hét bericht te horen krijgt:

'We zijn net terug van het ziekenhuis met helaas slecht nieuws .De tumor is gegroeid en zit nu ook aan de andere kant .De chemo kuren worden stopgezet en het klinkt erg wreed maar ze kunnen niets meer voor ons doen.'
Ongelooflijk veel sterkte en kracht toegewenst R & A... en voor jullie twee kinderen...

R. is twee jaar jonger dan ik...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is ook het zinnetje wat ik zo vrees... 'We kunnen niets meer voor je doen.' R & A, ik ken jullie dan wel niet maar leef op afstand mee! Heel veel sterkte met het verwerken van deze 'bom'. En jullie ook Peef en Sjaak! Want ook bij jullie zal dit nieuws erin hakken. K*tkanker!

Davy zei

Ik hoorde het gisteren Iris en ik ben een kaarsje voor hen gaan branden in de Mariakapel hier.

JA, $##@%&^$#%#@* ZIEKTE!!!

Anoniem zei

Dit zijn gewoon Kl*te berichten en daar zijn helemaal geen woorden voor. Sterkte ook voor R en A.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

onvoorstelbaar is het als het.
sterkte
Toos

Anoniem zei

Ook vanuit hier heel veel sterkte R&A..en ook voor jullie 2 davy en sjaak want dan komt het plots weer even heel dichtbij...k*twereld!

Anoniem zei

Ik ben eigenlijk nooit iemand geweest die van die woorden riep als kl*te en K#t,maar sinds een aantal jaren ontglippen ze me steeds meer.
Wat een rotnieuws,R en A heel veel sterkte,en jij ook Davy.

Knuf

Anoniem zei

Welke woorden v troost kan een buitenstaander na dit bericht die mensen sturen?

Heb er slechts een paar algemene: sterkte, veelo (draag)kracht samen, veel warmte...

En Boetie en Sjaak: life goes as it goes..... At random....

Kus van Sus

Anoniem zei

Ook hier geen woorden voor te vinden behalve van die hele hele hele grote #$%^@^&**%# enzo

Zwaar heftig, sterkte voor R & A!