Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 juni 2007

After the party

Van mijn schoon zussie Anita en mijn broer hebben Sjaak en ik gisteren een ontzettend leuk naambordje gekregen, voor bij de voordeur. Ik heb het vanmiddag opgehangen en het staat cool. Nummer 34, that's us ;-)
Op naar een volgende stedentrip en/of volgend feestje!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was ondanks het weer, heel gezellig op de Cunera!
Mooie herinnering om op terug te kijken.

Groetjes uit Z.Vl.

X

Anoniem zei

En mannen, was het een leuk feestje? Vertel!
Han en John

Anoniem zei

we zullen dat bordje eens komen bewonderen zaterdag,leuke foto;s van het feestje en ook die van jullie samen is erg leuk.

j zei

Heb genoten! Van het samenzijn, de gezelligheid, het lekkere eten.

Dank jullie wel

Kus van Sus