Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 juni 2007

No wheels

Om 8u van huis met Atosje en iets voor 10u met OV alweer terug. Je moet er wat voor over hebben om een zonnedak in je auto te laten inbouwen. Ze bellen wanneer íe klaar is en dat is waarschijnlijk zo rond 15u. Mag best wat langer duren, áls ze hun best maar doen; anderrrrrs zwaait er wat ;-).


Ben ik ff blij met mijn airbags ;-).

edit 19u40 My wheels are back. Long live my wheels! Het dakkie staat errug kewl moe'k zegguh. Nu nog droog weer ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"k wou 't net zeggen,laat dat dakkie nog maar even dicht of je moet je eigen privezwembadauto willen? Hier kan ik buiten bijna pootjebaden..........
Fijn weekend,xje Karin

Anoniem zei

hoe is het weer bij jullie? hier droog maar erg druilerig.. tot over een paar uurtjes!