Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 juni 2007

Wochenende

Dit weekend staat in het teken van voorbereidingen.

Mijn bioritme lijkt gunstig te zijn voor een weekje weg: groen gebied en de rode lijn (fysiek) is hoog. Die van Sjaak ook! In elk geval 40% compatible ;-)


Fast auf Wiedersehen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Das mooi! Wens jullie hartstikke fijne dagen,geniet ervan!

Liefs,Karin

Anoniem zei

Ga onwijs genieten van jullie vakantie en ik wens jullie echt een super week toe.

Liefs van Nicolien

Anoniem zei

Ik sluit me aan bij m'n voorgangers en wens jullie een erg plezierige verlate huwelijksreis!

Anoniem zei

Een week helemaal voor jullie samen én ook nog 40% campatible. Als dat nog niet geweldig wordt!!!
Heel fijne week en veel liefs van Han en John

Anoniem zei

oeps typevautje: compatible moet het natuurlijk zijn

Anoniem zei

Heel fijne week jullie twee!

Groetjes,
Edwin