Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 juni 2007

Loituma

Na het trieste bericht van gisteren, nu iets vrolijkers.
'Ik heb het over Loituma, een Fins a capella kwartet, dat met hun aanstekelijke uitvoering van een uit 1930 stammend polka wijsje wereldwijd idioten aanzet tot het maken van de meest geestige Flash animaties en videos.' aldus Oscar Alexander

Ook wel bekend als het meisje met de prei. En dit is de lange versie:
Zing en zwaai mee (mag ook zonder prei)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind de dierenuitvoering super leuk 6e "venstertje" aanklikken.......

X

Anoniem zei

Wat grappig, ik had ook net de diverse varianten van dit liedje (Ievas Polkka) ontdekt! Deze week hoorde ik zelfs dat het in een reclame gebruikt werd. Het is wel een nummertje dat "irritant goed" blijft hangen trouwens ;-)

Anoniem zei

Haha, Orihime uit Bleach :P