Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 november 2007

Captain Howdy?

Halloween nasleep filmweetje:
De horrorfilm The Exorcist uit 1973 is gisteren uitgeroepen tot engste film aller tijden. Meer dan 6500 klanten van het muziekconcern HMV deden mee aan een Brits onderzoek dat het bedrijf hield ter gelegenheid van het feest Halloween. De klassieker van regisseur William Friedkin vertelt over een 12-jarig meisje dat bezeten raakt van de duivel. bron
Natuuuurlijk heb ik de film op DVD (meer versies zelfs) en indertijd heb ik ook het boek gelezen.
'Your mother's in here, Karras. Would you like to leave a message?
I'll see that she gets it.'

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb de film ook eens gezien,volgens mij als puber,geen nachtmerrie gekregen. Tegenwoordig laat ik de enge dingen maar links liggen,vroeger kon ik geen genoeg krijgen van de boeken/verhalen van Stephen King.
En bednkt voor het vervuilen van Hyves,het moet niet al TE schoon zijn...;-) Lief ook je poesieversje!

Anoniem zei

GETVERDERRIE PEEF... Wat een náár plaatje... brrrrwhoehaa....:-{

Google-Girl zei

ow sowwie, van de schrik vergeten af te tekenen...

Ik wazzut dus... Chanti ;-p

Anoniem zei

Het enge van die film zat m voor mij in de duivelse aanwezigheid, maar die zelf niet kunnen zien,
Dat meisje was omhulsel.
Eindeloze discussies met vrienden destijds gehad over duivel, god, exorcisme, de kerk etc etc

Back to Memory Lane :-)

Kus van Sus xx