Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 november 2007

Het zwarte gat......

Vandaag was het dan weer zover. De drie maandelijkse MRI scan moest weer gemaakt worden om te zien of het gat nog een mooi gat zou zijn, en er niets te zien zou zijn wat er niet hoort te zijn. Dit keer zowat tegen niemand gezegd wanneer we moesten.

Het begint een beetje routine te worden en het voelt zelfs aan als een vervelend iets. Weer naar het ziekenhuis, in dat ding, wachten op het nieuws, liefst het goeie nieuws. Toch weer de zenuwen van "het zal toch niet he"!

Om 13.00 uur moest Davy in de scan en om 15.10 uur hadden we de afspraak met Tatjana. En ja hoor...... "Het ziet er rustig uit. Geen afwijkingen te zien." Opluchting voor ons allebei!

We gingen voor het goeie nieuws en we hebben ook deze keer weer het goeie nieuws gekregen. Drie maanden mogen we weer het gevoel hebben 'vrij' te zijn.

Vanuit het ziekenhuis doorgereden naar Langbroek, naar muisje, om het goeie nieuws te vertellen. Bakje koffie gedronken en daarna naar ons huisje, ons eigen nestje. We gaan weer door met ons leventje, en door met genieten van elkaar en de wereld om ons heen.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

VAN HARTE PROFICIAT MAAR WEER!!!

Hoop dit nog vaak te mogen "roepen".
Doorgaan, vooral doorgaan...

Kus van Sus xx

Anoniem zei

Wat een goed nieuws :)

GEFELICITEERD

liefs

Toos

Anoniem zei

Gefeliciteerd, ik heb vandaag veel aan jullie gedacht.
Ik hoop dat jullie deze uitslag nog heel vaak zullen horen.

groet en knuf Quirine

Anoniem zei

Heerlijk nieuws!*heeft toch regelmatig even hier gekeken of er al nieuws was vandaag*.Dat dat gat maar heeeeeeeeeeeeeeeeel lang een groot zwart gat mag blijven!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de uitslag en hopelijk blijft het de komende tijd zo goed. Wat zal dit een opluchting voor jullie zijn(en ook voor mij)Ik heb er een hele dag aan lopen denken.
Ik hoop dat jullie nog een hele lange tijd van elkaar mogen genieten.
Dikke knuffel Cindy

Anoniem zei

HOERA VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT HELE GOEDE NIEUWS, GA ZO DOOR

ADA EN JOOP

Anoniem zei

Fantastisch!!!!

X

Anoniem zei

Heerlijk nieuws!

Horen "we"graag!

Knuf

Anoniem zei

Hallo Davy en Sjaak,
Héééél hartelijk gefeliciteerd met de goede uitslag.Ik kan jullie gevoel helemaal vootstellen.Dat had ik ook toen ik hoorde dat ik pas in februari de volgende MRI-scan krijg.Ik had ook het gevoel de komende maanden lekker vrij te zijn en nog wel met de feestdagen.
dat laatse geldt nu ook voor jullie!! Gezonde mensen zullen de tijd vast anders beleven.Een paar jaar geleden had ik het me niet voor kunnen stellen, dat een paar maanden "vrij" zo zou voelen.
De betrekkelijkheid van het leven voelen we nu echt.
René en ik zijn zaterdag nog in Maarn geweest. Ik hoopte jullie daar te ontmoeten, maar helaas.
Voor mij zijn jullie nu bekenden geworden, doordat ik de webside bij houd.
Wel een gek idee zo'n eenzijdige relatie.
Nogmaals proficiat !
Truus.

Anoniem zei

Goed (wat zeg ik, geweldig) nieuws.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

NATUURLIJK OOK BLIJ

met deze berichten!

groeten,
Ricky

Anoniem zei

proficiat, nog lang zo doorgaan
Groet Marjolijn.